Snažíme se, abyste byli s našimi službami maximálně spokojeni, a proto Vám reklamaci určitě znepříjemňovat nebudeme. Vaše spokojenost pro nás bude skvělou zpětnou vazbou k tomu, abychom naše služby neustále zlepšovali.
Naše produkty je možné upevnit bez náročné montáže, jelikož jsou ve většině případů už složené, a proto reklamace téměř nevznikají. I přes to je pro nás každá z nich velmi důležitá, abychom se posouvali vpřed.
Pokud se přece jen něco pokazí
I když se snažíme dělat vše k Vaší maximální spokojenosti, vždy se může něco pokazit. Nebojte se na nás obrátit. Vaši reklamaci rádi vyřídíme.
Jak postupovat v případě reklamace
Do formuláře pro reklamaci nám prosím napište:
1 Číslo objednávky
Najdete ho na faktuře, kterou jsme Vám zaslali e-mailem.
2 Kód látky
Napište nám také typ látky, kterou jste si objednali.
3 Rozměr rolety
Pošlete nám rozměry rolety, kterou jste si u nás nechali vyrobit.
4 Popis závady
Důkladně popište závadu, která je důvodem reklamace.
5 Fotografie rolety
Vyfoťte roletu a fotografii nám zašlete i s informací, co je na ní špatně.
6 Číslo chybějícího dílku
Jestliže v balení chybí dílek, pošlete nám jeho číslo prostřednictvím kontaktního formuláře níže. My Vám obratem pošleme dílek nový. Číslo dílu najdete na obrázku pod textem.
Díly pro zavěšení na okno
Díly pro vrtání na okno
Díly pro vrtání do zdi
Důvody zamítnutí reklamace
- U šířky barevných pruhů Rolet Den a noc je tolerance 0,3 cm - jedná se o vlastnost látky. Pokud máte rolety přímo vedle sebe, napište nám to prosím do poznámky. Při výrobě se zaměříme na eliminování této tolerance.
- Pokud máte rolety v otevřené, POLO nebo MAXI kazetě, mají hloubku 5-6 cm - jedná se o vlastnost rolet. Pokud máte okna příliš blízko výklenku, doporučujeme stínění připevnit vrtáním do stěny nad výklenek. Některé druhy stínění totiž mohou po otevření okna narážet do špalety.
- Pokud jste roletu špatně zaměřili, nezoufejte. Zúžit ji umíme. Rozšířit už však bohužel ne.
- Bohužel se může stát, že nám náš dodavatel látek lehce změní odstín některé barvy. Tuto situaci se snažíme eliminovat, nedokážeme ji však plně ovlivnit.
- Může se stát, že nám dodavatel látku nedodá. Tuto situaci také bohužel nedokážeme předvídat a plně ovlivnit. Pokud se tak stane, budeme se pro Vás snažit najít nejlepší řešení.
Formuláře k reklamaci
Stáhněte si také Formulář pro uplatnění reklamace, vyplňte jej a společně s výše uvedenými body vše zašlete na e-mail info@foa.cz.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
Formulář pro uplatnění reklamace
Ohledně reklamace Vás budeme co nejdříve kontaktovat prostřednictvím Vámi uvedených údajů ve formuláři pro uplatnění reklamace. Taktéž Vás budeme informovat o průběhu a způsobu vyřízení reklamace. V případě uznané reklamace hradí dopravné prodejce. V případě zamítnutí reklamace hradí dopravu spotřebitel.
Jakmile uplatnítne právo z vadného plnění, potvrdíme Vám v písemné formě, kdy jste právo uplatnili, provedení opravy a dobu jejího trvání.
O vyřízení reklamace Vás vyrozumíme telefonicky nebo e-mailem.
Pokud Vás do 30 dnů od podání reklamace nekontaktujeme, má se za to, že vada je neodstanitelná, a můžete tak nárokovat cenu výrobku nazpět.
Upozornění
Na rolety vyrobené na zakázku se nevztahuje právo na vrácení do 14 dnů viz obchodní podmínky :
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.